Eseménynaptár

 

Keresés



 


 

 

 

 

 

 

Aktuális híreink

A teljes listához

Hírek

Archívum havi bontásban (2018-11)

#back_to_full_archives

December végén lejárnak a 2016-ban kiállított őstermelői igazolványok!

| 2018.11.19. 07:46:03 | Önkormányzat

December végén lejárnak a 2016-ban kiállított őstermelői igazolványok. Kérem, aki érintett ebben a kérdésben, jöjjön igazolványt érvényesíteni fogadóidőben! Aki év elején még nem szeretne értékesíteni, március 20-ig visszamenőleg még érvényesítheti az igazolványt, de amennyiben megoldható, ne várjuk meg a végső határidőt. Kérem, mindenképp érdeklődjenek telefonon, hogy lesz-e fogadó óra, mert helyettesítések miatt elmaradhat. Az ügyintézéshez elengedhetetlen a KÁRTYA ALAPÚ IGAZOLVÁNY!!!! Kérek mindenkit, hogy telefonáljon előtte, mert helyettesítések miatt elmaradhat a fogadóóra. 

Boity Orsolya falugazdász

M: +36 30 428 2442

E:  boity.orsolya@nak.hu    
W: www.nak.hu

Címkék: őstermelő, igazolvány, lejár

Tovább

Halászy Károly Művelődési Ház és Könyvtár Alsónémedi

| 2018.11.12. 13:41:52 | Önkormányzat

Halászy Károly Művelődési Ház és Könyvtár Alsónémedi telefonszáma: 29/270-817

Címkék:

Tovább

Január elsejétől a NAV-nál is kötelező a cégkapu

| 2018.11.09. 10:57:57 | Önkormányzat

Január elsejétől a NAV-nál is kötelező a cégkapu

Kizárólag cégkapun keresztül intézhetik elektronikusan adóügyeiket a NAV-nál jövőre a vállalkozások. Az egyéni vállalkozóknál nem lesz változás, ők továbbra is az ügyfélkaput, új nevén a Központi Ügyfél-regisztrációs Nyilvántartáshoz kapcsolódó (KÜNY, köznyelven ügyfélkapus) tárhelyet használhatják.

 

A gazdálkodó szervezetek idén adóügyekben a NAV-nál már elektronikus kapcsolattartásra és ügyintézésre kötelezettek. Az év végéig képviselőik még használhatják a KÜNY (köznyelven ügyfélkapus) tárhelyet is. Jövőre azonban az ügyfelek – egyéni vállalkozók és hivatali tárhellyel rendelkezők kivételével – az adóügyek elektronikus intézésére kizárólag cégkaput használhatnak, ami alkalmazható többek között a NAV-val való elektronikus kapcsolattartásra, a bevallások beküldésére, hivatalos dokumentumok letöltésére. A NAV, küldeményeit ugyancsak a cégkapun át küldi.

A cégkapu felépítése megegyezik a már megszokott ügyfélkapu (új nevén KÜNY tárhely) felépítésével. A dokumentum feltöltése, letöltése és tartós tárba helyezése azonos logikával működik. A cégkapun kezelhetők a hozzáférési jogosultságok és elvégezhetők az egyes, cégkapu használatához kapcsolódó beállítások.  A cégkapus kommunikáció teljes egészében kiváltja a hagyományos papír alapú levelezést.

A gazdálkodó szervezeteknek – egyéni vállalkozókat kivéve – a cégkapu használatához csupán regisztrálniuk kell, amit a szervezet képviseletére jogosult természetes személy kezdeményezhet. A regisztrációval kapcsolatos tájékoztató a https://cegkapu.gov.hu oldalon érhető el.

A NAV az érintett gazdálkodó szervezeteket azzal is segíti, hogy a képviselőiket tájékoztatja a legfontosabb tudnivalókról, saját személyes tárhelyükre kihelyezett levélben. Tájékoztatást az a képviselő kap, akinek az érintett gazdálkodó szervezetnél a NAV által nyilvántartott képviseleti joga van.

Az egyéni vállalkozók esetében az adóügyek intézésében nem lesz változás, hiszen számukra továbbra is az ügyfélkapu, új nevén a Központi Ügyfél-regisztrációs Nyilvántartáshoz kapcsolódó tárhely szolgál az elektronikus kommunikációra. Mindehhez csak ügyfélkapus regisztrációra vagy tárhelyszolgáltatást is magában foglaló e-személyi igazolványra van szükség.

 

 

Címkék: nav, cégkapu

Tovább

Aktuális híreink

A teljes listához

Keresés



 


 

 

 

 

 

 

Alsónémedi Nagyközség – © 2010-2019 minden jog fentartva – oldaltérkép