Igazgatási szünet
2022-12-20 |
Önkormányzat
Igazgatási szünet Pest megyében
Az igazgatási szünetben, azaz 2022. december 22. és 2023. január 6. között a NAV Pest Megyei Adó- és Vámigazgatóságának budapesti központi ügyfélszolgálata (1132 Budapest, Kresz Géza utca 13-15.), az alábbi időpontokban fogadja az ügyfeleket:
2022. december 22. csütörtök | 8:30-16:00 |
2022. december 23. péntek | ZÁRVA |
2022. december 27. kedd | 8:30-16:00 |
2022. december 28. szerda | 8:30-16:00 |
2022. december 29. csütörtök | 8:30-16:00 |
2022. december 30. péntek | ZÁRVA |
2023. január 2. hétfő | 8:30-16:00 |
2023. január 3. kedd | 8:30-16:00 |
2023. január 4. szerda | 8:30-16:00 |
2023. január 5. csütörtök | 8:30-16:00 |
2023. január 6. péntek | ZÁRVA |
A NAV Pest Megyei Adó- és Vámigazgatóságának ügyfélszolgálatai 2022. december 22. és 2023. január 6. között zárva lesznek. Ügyintézés ez idő alatt is kezdeményezhető elektronikus úton a NAV-nál.
Aki teheti, válassza az elektronikus vagy telefonos megoldásokat! A NAV Infóvonala a 1819-es telefonszámon, a szokásos nyitvatartási időben hívható.
Kapcsolódó hírek
2023-12-07
ELMÜ Hálózati Kft. tájékoztatása
Üzemzavarok
2022-12-20
NAV Igazgatási szünet
2022. december 22. és 2023. január 6. között
2025-01-31
NAV sajtóközlemény
Holnaptól egyszerűbb lesz a NAV előtti képviselet
Hírarchívum
Polgármesteri
köszöntő
Érték a család. A becsületes munka, aminek van gyümölcse. Érték egy boldog pillanat, egy nyugodt este a barátokkal, nagy beszélgetés az idősebb generációval – akik persze még több értéket éltek már meg. Szeretem a hagyományokat. Az adott szó értékét és a közösség erejét. A fejlődés pedig csak úgy lehetséges, ha együtt akarjuk. Ha hiszünk abban, hogy az összefogásnak ereje van. És persze később mi adhatjuk majd tovább ezeket az értékeket azoknak, akiket a legjobban szeretünk, a gyerekeinknek. Tovább ⟫
