Sajtóközlemény
2022-12-08 | Önkormányzat
2022. december 8. - Sajtóközlemény
Bezár a ráckevei ügyfélszolgálat!
A NAV ráckevei kirendeltsége december 15-én végleg bezár. Ügyfeleinket továbbra is várjuk a szigetszentmiklósi, a dabasi valamint a központi ügyfélszolgálatainkon.
Ráckevén december 15-én tudják utoljára személyesen intézni adóügyeiket, ezt követően ugyanis bezár a NAV ügyfélszolgálata. Ezután a központi ügyfélszolgálaton, valamint a szigetszentmiklósi és a dabasi kirendeltségeken várjuk ügyfeleinket az alábbi nyitvatartással:
Központi ügyfélszolgálat | Hétfő | Kedd | Szerda | Csütörtök | Péntek |
1132 Budapest, Kresz Géza utca 13-15. | 8:30 - 18:00 | 8:30 - 12:00 | 8:30 - 18:00 | 8:30 - 12:00 | 8:30 -11:30 |
Kirendeltségek | |||||
2370 Dabas, Szent István út 79. | 8:15 - 17:00 | 8:15 - 12:00 | 8:15 - 16:00 | 8:15 - 15:00 | Zárva |
2310 Szigetszentmiklós, Gyári út 9. | 8:15 - 17:00 | 8:15 - 12:00 | 8:15 - 16:00 | 8:15 - 15:00 | Zárva |
Az adóügyek döntő többsége online is intézhető, ezért érdemes elektronikus vagy telefonos ügyintézést választani, elkerülve a személyes megjelenést és a sorban állást.
Időpontot foglalni a központi ügyfélszolgálatra és a NAV-ablakokhoz lehet, a NAV honlapján (www.nav.gov.hu) a kapcsolat/ügyfélszolgálati időpont foglalása menüpontban.
A 1819-es telefonszámon ügyintézés mellett időpont is foglalható. A telefonos ügyintézéshez továbbra is ügyfél-azonosító szám (PIN-kód) szükséges. Ezt változatlanul a TEL-jelű adatlapon lehet igényelni, legegyszerűbben az Online Nyomtatványkitöltő Alkalmazásban (ONYA).
Nemzeti Adó- és Vámhivatal
Kapcsolódó hírek
2023-10-03
„Miből élünk?”
A KSH 2023. október 02 - december 18. között felmérést végez
2023-02-13
Sajtóközlemény
Szja-bevallás: ügyfélkapuval a legegyszerűbb